søndag 19. september 2010

..etter 2.samling - Dag 2 forts.


  • Sogndal ungdomsskule ved Aslaug Løbø Navarsete - berre synd at batteriet på kameraet eg lånte gjekk ut, så eg håpar eg kan kopiera bilete frå andre i gruppa ..!?                                              -Spanande og lærerik økt, der eg skreiv og skreiv og skreiv...... Sat att med denne sterke kjensla;    Å den som hadde hatt ein slik lærar i 8.klasse på ungdomsskulen , dei veit ikkje kor heldige dei er.....ein lærar som verkar som ho lever og åndar for faget sitt og greier å begeistra og engasjera, slik skulle det ha vore i skulen , meir fagutdanna lærarar ,ikkje  berre i norsk, matte og engelsk , men og i praktisk - estetiske fag..(.. eit lite hjartresukk ..)
  • KVA VEKKJER INTERESSA FOR KUNST HJÅ BARN/ELEVAR ? - var eit av spørsmåla ho stilte...  KVALITET- teknikk - !!!!   MOTIVASJON  - estetikk -kultur -erfaring..!!!   
    • PRODUKT !!!                                                                                                                                                                                           
      • ....og me var innom mange felt i løpet av forelesinga
  • kunstfag
  • kulturformidling
  • arkitektur -stilartar -hus - lokalmiljøet  - byggeskikk -tidssone -visuelt miljø 
  • historikk
  • design
  • keramikk -tekstur -dekor -form - profil   LEIRE -kvitleire K -123
  • fokus  på eit verkemiddel i gongen 
  • veksle mellom å jobbe i 2D - 3D form kontra jobbe i flater
  • form - funksjon -farge 
  • strikkecafe - mønster - sentralmønster (finne sentr.mønster ved hjelp av spegel )- flatemønster - rapportar  - geometri - matematikk - punkt og linje - (bruke tapetbøker)                                        Litt; "Mønsterbygging" av Edith Skjeggestad..
  • prosjekt - utstilling - installasjon ikkje berre på skulen , men i bygda, ulike institusjonar...
  • portrett   - proposjonar -lys /skugge-gråskalaen - identifisera former
  • kinetisk - teikne -  menneskekroppen - kroki -gå sakte -/teikne frå dei ytre linjene
  • applikasjon
  • teorikunnskap -prøvar i kunst og håndverk 



Fra L 97 KUNST OG HÅNDVERK - brua og den blå hesten til  KOMPETANSEPLAN og kunnskapsløftet..

Møte eleven der han er .   



Læraren henge opp bilete m.m. til inspirasjon og motivasjon... , slik som Berit gjorde til oss første dagen... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar