søndag 19. september 2010

....etter 2.samling...

                  • Digitale medier og photoshop- spennande fordi ;

                  • - eg har fått meg nytt digitalt speireflekskamera og har lyst til å lære meg å bruke bileta eg tek kreativt 
                  • - eg likar å ta bilete, særleg i naturen
                1. ....Men ser at eg har mykje å læra og må prøve meg fram, dessutan har eg ikkje tilgang til Adobe Photshop program, så eg må øve meg på dei biletbehandlingsprogramma som er tilgjengelege for meg..
                1. bileta tok eg på museet på Kaupanger 1.Samling


























                  Formalestetikk og fargelære; Gramatikken i kunst og håndverk
                  formelement - i eit bilete, gjenstand...
                  -linjer
                  -flater
                  -rom
                  -volum
                  -fargar
                  -valør

                                1. estetiske funksjonar - kva vi kan gjera med linjer, flater, rom osb.....
                                  -rytme, harmoni, bevegelse, kontrast, proposjon, balanse
                  Det konkrete og teoretiske gjekk hånd i hånd og økta
                  gav meg mange idear til bruk i kunst og håndverktimane i småskulen , særleg då me sjølve fekk i oppgåve å skape ROM ved hjelp av linjer, flater og fargar...


                  Eg vart spesielt inspirert av oppgåva å framstilla rom ved hjelp av linjer og da eg gjekk heim fra første dag , såg eg linjer og mønster i alt mogeleg som eg tok bilete av- ( Sjå under !)
                  I tilleg vart det kanskje mange idear til oppgåva i VISUELL KOMMUNIKASJON , vi får SJÅ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar